İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Danışma Kurulu toplantısı gerçekleştirilmiş olup, paydaşlarımızla, birimler arası koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet süreçlerinin etkinliğinin artırılması ve kurumlar arası iş birliğinin geliştirilmesine yönelik konular değerlendirilmiştir.
Toplantıda alınan kararlar doğrultusunda, ilgili kurum ve birimlerle ortak çalışmaların yürütülmesi, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik gerekli düzenlemelerin yapılması ve kurul yapısının güncellenmesine ilişkin hususlarda mutabakata varılmıştır.